דרעי עובר לטפל אישית בבעית האפליה: נפגש עם ראשי רשויות

    אני לא יכול לומר שאין עוד בעיות מהמצב אמנם השתפר מאד אך יש עוד מקום לתיקונים
    איתי גדסי 2 Comment on דרעי עובר לטפל אישית בבעית האפליה: נפגש עם ראשי רשויות

    שר הפנים אריה דרעי נפגש היום עם ראשי הערים החרדיות וסגניהם בנושא הסמינרים: ״המצב השתפר מאד אך עדיין יש מה לתקן״ • ראשי הרשויות מצידם ניצלו את הפגישה לתלונות על מצבם הקשה של המוסדות

    אני לא יכול לומר שאין עוד בעיות מהמצב אמנם השתפר מאד אך יש עוד מקום לתיקונים
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כינס היום אחה״צ את ראשי ובכירי הרשויות החרדיות בכדי לדון בפתרון פרטני בבעיית תלמידות שטרם סודרו בסמינרים. הפגישה התקיימה במשרד הנגב והגליל בתל אביב.

    בפתח הישיבה אמר השר דרעי: ״ביקשתי לקיים את הפגישה לאור הפניות הרבות שאני מקבל בדבר תלמידות הספרדיות שעדיין לא סודרו בסמינרים בערים השונות. המצב הזה גורם לסבל רב להורים ולבנות וגם גורם לחילול ה׳. אני בטוח שכולכם עושים את המיטב והמירב בנושא ובאמת רוב רובן של הבנות הספרדיות סודרו, אבל מחובתנו לתת פתרונות מהירים לאלה שלא סודרו״.

    במהלך הפגישה הציגו ראשי הרשויות סקירה נרחבת על שיבוץ התלמידות בעירם. מסתבר שאכן רוב התלמידות סודרו, אולם בכמה ערים נותרו מספר מאד מצומצם שתלמידות שטרם סודרו או שאינן מרוצות מהשיבוצים. ראשי הערים הדגישו את המאמצים הרבים הנעשים בימים אלה כדי שאף בת לא תישאר ללא מוסד חינוכי מתאים.

    ראשי הערים העלו בפני השר דרעי את מצוקת הכיתות הקשה הקיימת בערים החרדיות, כאשר ערים כמו ירושלים, בני ברק ועוד נאלצים לשכור מבנים בכדי למלא את החסר.

    השר דרעי סיכם את הישיבה ואמר: ״התרשמתי מהטיפול והנכונות שלכם לפתרון כל תלמידה. אני מודה לכולכם על העבודה המסורה. אני לא יכול לומר שאין עוד בעיות מהמצב אמנם השתפר מאד אך יש עוד מקום לתיקונים. אני מקווה שבימים הקרובים כל הבעיות יבואו אל פתרונן המהיר״.

    בישיבה השתתפו ח״כ יעקב מרגי יו״ר ועדת החינוך, חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק וסגנו אליהו דדון, יעקב גוטרמן ר״ע מודיעין עילית וסגנו אבנר עמר, אברהם רובינשטיין ר״ע ביתר עילית וסגנו עוביידי, ישראל פרוש ראש עיריית אלעד וסגנו צוריאל קריספל, צביקה כהן סגר״ע ירושלים, יצחק רייך ראש עיריית רכסים וסגנו דן כהן, גולן שליט מנהל לשכת רה״ע בית שמש, וחיים ביטון מנכ״ל רשת החינוך בני יוסף.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי שידאג שאבוטבול יפסיק להפלות את האשכנזים בבית שמש